|
|
|
|
|
|
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Εργοθεραπεία |
|
|
|
|
|
|
Αποσκοπεί στη βελτίωση των δεξιοτήτων για την αύξηση της λειτουργικής εμπλοκής στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις μέσω της παρέμβασης στην αισθητηριακή επεξεργασία, την οργάνωση της προσοχής, τον κινητικό προγραμματισμό και το συντονισμό της κίνησης. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Λογοθεραπεία |
|
|
|
|
|
|
Αποσκοπεί στη μελέτη και εφαρμογή επιστημονικών γνώσεων γύρω από την ανθρώπινη επικοινωνία, φωνή, ομιλία, λόγο (προφορικό, γραπτό), μη λεκτική επικοινωνία και τις διαταραχές αυτών, καθώς και τις διαταραχές των καταποτικών κινήσεων του στοματοφάρυγγα. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ειδική Διαπαιδαγώγηση |
|
|
|
|
|
|
Η θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με γενικευμένα ελλείμματα στον γνωστικό-μαθησιακό τομέα και σε συνοδές δυσκολίες όπως καθορίζονται από την εκάστοτε διάγνωση. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Πρώιμη Παρέμβαση |
|
|
|
|
|
|
Προγράμματα εργοθεραπείας, λογοθεραπείας και συμβουλευτικής οικογένειας για παιδιά ηλικίας 1-3 ετών με πρώιμη διάγνωση νευροαναπτυξιακών δυσκολιών, με συνεκπαίδευση οικογένειας και παιδιού. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Συμβουλευτική Υποστήριξη Οικογενείας |
|
|
|
|
|
|
Αποσκοπεί στην ενίσχυση και υποστήριξη της οικογένειας στον γονεϊκό ρόλο, καθώς και στην εξεύρεση κατάλληλων τρόπων αντιμετώπισης δυσκολιών στη συμπεριφορά του παιδιού και του εφήβου. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ψυχο-Παιδαγωγική Παρέμβαση |
|
|
|
|
|
|
Αφορά την ψυχοεκπαίδευση παιδιών με δυσκολίες στην αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων, στην αποδοχή ορίων, στις κοινωνικές δεξιότητες και στην οργάνωση και ρύθμιση της συμπεριφοράς. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Μαθησιακή Αποκατάσταση |
|
|
|
|
|
|
Στοχευμένη αποκατάσταση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαναγνωσία, δυσαριθμησία) που επηρεάζουν τη μαθησιακή επίδοση και τις συνοδές μεταγνωστικές δυσκολίες. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ψυχολογική Υποστήριξη Παιδιού και Εφήβου |
|
|
|
|
|
|
Αποσκοπεί στην ενίσχυση και συναισθηματική ενδυνάμωση παιδιών και εφήβων με νευροαναπτυξιακές και συναισθηματικές δυσκολίες, βοηθώντας τους στη διαχείριση και αποδοχή των δυσκολιών τους. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Παιδοψυχιατρική Κάλυψη |
|
|
|
|
|
|
Αποσκοπεί στη διάγνωση και διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ψυχική υγεία και ισορροπία του παιδιού και του εφήβου. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ομαδικά Προγράμματα Εργοθεραπείας |
|
|
|
|
|
|
Προγράμματα οργανωμένα από εργοθεραπευτή για τη γενίκευση κεκτημένων δεξιοτήτων των παιδιών σε θέματα οργάνωσης και λειτουργικότητας. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ομαδικά Προγράμματα Λογοθεραπείας |
|
|
|
|
|
|
Προγράμματα οργανωμένα από λογοθεραπευτή για τη γενίκευση κεκτημένων επικοινωνιακών δεξιοτήτων των παιδιών και την ανάπτυξη της κοινωνικοποίησης. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ομαδικά Προγράμματα Ψυχοπαιδαγωγικής Παρέμβασης |
|
|
|
|
|
|
Αποσκοπούν στην ομαδική εφαρμογή και γενίκευση των προγραμμάτων που έχει ήδη λάβει σε ατομικό επίπεδο το παιδί ή ο έφηβος. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|